خرابی شیر آب لباسشویی اسنوا تعمیر در عظیمیه کرج
نوشته شده توسط : lg

خرابی شیر آب لباسشویی اسنوا تعمیر در عظیمیه کرج

شیر ورودی آب چطور کار می‌کند

شیر آب دارای دو خروجی است که به دو شلنگ آب گرم و سرد در پشت ماشین لباسشویی وصل شده‌اند. هر خروجی به وسیله یک سیم‌ پیچ استوانه‌ای مغناطیسی کنترل می‌شود که برای باز و بسته شدن جریان آب گرم و سرد بسته به تنظیمات دمای شستشو و سیگنال های سوئیچ سطح آب، نیروی برق میفرستد. خراب شدن شیر ورودی آب سبب می‌شود که ماشین کامل پر نشود، درست عمل نکند، و یا در دمای مناسب شستشو نکند.

تعمیرات

قبل از انجام هر کاری بر روی شیر ورودی آب:

ماشین لباسشویی اسنوا را خاموش کنید و پریز آن را از بکشید. دریچه های آب گرم و سرد را از شیلنگ‌های آب جدا کنید. یک سطل دم دستتان قرار دهید تا آبی که از شیلنگ‌ها خارج می‌شود را جمع کنید. شلنگ‌ها را از ماشین لباسشویی اسنوا جدا کنید، در حالت نیاز از انبردست به کار بگیرید.

سر شلنگ‌ها را داخل سطل بگذارید تا آب موجود در شلنگ‌ها تخلیه شود. صفحه‌ی فیلتر را بررسی نمایید. اگر صفحه فیلتر گرفته شده باشد، می‌توان جلوی جریان آب را بگیرد. با استفاده از یک چراغ قوه داخل خروجی اتصال هر یک از دو شیلنگ‌ شیر ورودی آب را نگاه کنید. داخل خروجی باید یک صفحه وجود داشته باشد.

تمیزی صفحه های لباسشویی اسنوا

اگر صفحه‌ها کثیف هستند، با احتیاط آنها را تمیز کنید. مراقب باشید که به خود صفحه‌ها صدمه نزنید چون تعویض نمی‌شوند. سیم‌پیچ استوانه‌ای مغناطیسی دریچه ورودی را امتحان کنید.

بسته به مدل ماشین لباسشویی اسنوا ، شاید مجبور شوید پوشش پشتی یا جلویی آن را بردارید تا به اتصالات سیم شیر ورودی آب دسترسی پیدا کنید. با توجه به دستورالعمل ماشین لباسشویی اسنوا ، پوشش پشت یا و بالا یا جلو آن را بردارید.

به محض اینکه به شیر دسترسی پیدا کنید، متوجه می‌شوید که دو سیم به هر سیم‌ پیچ استوانه‌ای مغناطیسی متصل است؛ اتصال هر دو را در یک زمان جدا و علامت‌گذاری کنید تا بتوانید بعدا آنها را مجددا وصل کنید. مولتی متر را روی "OHM X1" تنظیم و سیم‌پیچ استوانه‌ای مغناطیسی را تست کنید. اگر مقاومت صفر یا بی نهایت باشد، نشان می‌دهد که سیم‌پیچ خراب است و شیر ماشین لباسشویی اسنوا باید عوض شود. هر دو سیم‌پیچ را جداگانه آزمایش کنید.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: